Конференція Високопродуктивні обчислення, Київ, 13-15 жовтня 2014

NVidia прогнозує, що до 2019 року продуктивність ігрових систем досягне десятків терафлопс

4 січня 2012

Компанія NVidia має намір вдосконалити графічні процесори настільки, щоб вони могли генерувати ігрові сцени в реальному часі. Досі епізоди, які служать для розвитку сюжету або заповнення пауз у грі, готувались у більшості ігор заздалегідь. І, хоча якість їх графіки значно вища, ніж у грі, дуже часто розвиток подій не відповідає стану гри. Наприклад, за сюжетом одяг героя порваний, хоча у підготовленій сцені герой постає у новому одязі.

З точки зору статистики ситуація виглядає наступним чином. Найбільша продуктивність приставки PlayStation 3 обчислюється сотнями ГФлопс, тоді як у суперкомп’ютера, наприклад Red Storm, ця цифра 41,5 ТФлопс. Саме такої продуктивності власних приставок прагне NVidia, чиї графічні процесори стоять на кількох найшвидших суперкомп’ютерах світу. При цьому енергоспоживання ігрової консолі залишиться сталим. Дженсен Хуанг, генеральний директор NVidia, стверджує, що компанія зможе надати такий рівень можливостей до 2019 року для ігрових приставок, які споживають до 100 Вт.

До речі, новий американський суперкомп’ютер Titan, що планується запустити цього року, буде обладнано 18 тисячами графічних чіпів NVidia.

Теги: GPU, NVidia, PlayStation, прискорювачі, процесори

Матеріали за темою:

Коментарі

Коментарі до "NVidia прогнозує, що до 2019 року продуктивність ігрових систем досягне десятків терафлопс":

Важко зараз нарощується продуктивність графічних чіпів, нові продуктивні картиі стають все більш монстроідальнимим, а середній сегмент топчеться на одному рівні. Рано чи пізно все упреться в тепловий пакет.

Іван13.01.2012

Не вірю.